27.09.2020 93

Як розвивати свій блог. 3 прості поради


Всі хочуть мати блог, який стабільно росте і розвивається. Проте, не кожному це вдається.

Більшість блогерів нехтують надійними основами, натомість ганяючись за примарами. Інші – вводять себе в оману, очікуючи успіху за одну ніч. І перші, і другі терплять поразку до того часу, як зрозуміють, що блогінг – це навичка, яка розвивається протягом тисяч годин. Через час і енергію.

Дослухайтеся до 3-х порад, як зробити свій блог успішним.


1. Пишіть про свою пристрасть

Починаючи писати про свою пристрасть, ви наче відправляєтесь у вітряну і не завжди комфортну подорож. Зазвичай люди, які пишуть про те, що їм подобається, спочатку роблять це не заради грошей, а заради розваги, for fun. І вони це робитимуть і через 15 років, якщо не наважаться монетизувати свій блог.

Пишіть про свою пристрасть! 

Пристрасні люди мають всередині себе пальне, джерело енергії. Ось чому блогери, які пишуть заради розваги, залишаються активними довше за інших і розвивають свій блог до нечуваних вершин. 


2. Сприймайте свої обов’язки по блогу, як роботу

Блогінг – це не робота. Блогінг – це бізнес. І поки ви не будете присвячувати блогу 6-10 годин щоденно, він не принесе грошей. 

Звісно, ви пишете, коли є натхнення, енергія. Але, щоб блог був успішним, потрібна повна віддача сил.

Сприймайте блогінг, як роботу. Не будете ж ви показуватися на роботі 3 рази в тиждень без попередження. Працюйте на свій блог протягом років.


3. Творіть і зав’язуйте контакти

Весь ріст блогу в тому, щоб щедро створювати контент і будувати змістовні зв’язки з ТОП-блогерами. Кожна публікація для свого блогу чи гостьовий пост, який ви створюєте, розширює ваші навички, вплив і авторитет.

Допомагайте іншим рости, щоб ріс ваш блог. Думайте про блогінг, як про канал, через який ви служите людству.

Великий успіх приходить до пристрасного блогера, який відповідально ставиться до створення контенту і зав’язує нові контакти.

Джерело: anthonygaenzle.com

___________________________________________

Адаптація тексту: Світлана Доманчук-Біланинець,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове

Позначки: Блогінг