12.12.2020 69

17 причин, чому email маркетинг все ще ефективний


У вас є звичка перевіряти електронну пошту хоча б раз в день? Якщо «Так», то ви знаєте як мінімум одну причину, чому email маркетинг все ще працює. Поговоримо про це.


В сьогоднішньому цифровому світі маркетологи мають багато можливостей контактувати з цільовою аудиторією. Буває важко зорієнтуватися у виборі каналу, який дозволить побудувати довготривалі стосунки з клієнтами і принесе прибуток.

Email маркетинг – перший і найстарший інструмент онлайн маркетингу. Бізнес давно зрозумів, що електронні листи – чудовий спосіб спілкування з клієнтами. Перший email був відправлений в далекому 1971 року програмістом компанії Bolt.


Часи, коли вхідна пошта була забита листами-спамами вже позаду. Ви не можете посилати листи випадковим людям. Вам потрібна їхня згода. А це вимагає планування, практики і терпіння.

Є цілий ряд причин, чому email маркетинг втратив свою минулу славу. Але перед тим, як сказати, помер він чи ні, давайте подивимося на статистику:

  • Коефіцієнт повернення інвестицій (ROI) - $44 від кожного витраченого $1.
  • У всіх є електронна пошта. Сьогодні нараховується 5,4 більйонів email акаунтів.
  • Люди витрачають на читання електронної пошти 10-60 хвилин кожного тижня.
  • 60% підписників стверджують, що email листи впливають на їхнє рішення про покупку.
  • 58% дорослих вранці першим ділом перевіряють електронну пошту.

Можливо, email кампанії – не найкращий спосіб просувати ваш бізнес, але по мірі вкладання часу і зусиль він може стати найбільш ефективним для його росту

Email маркетинг має значення. Особливо в В2В секторі.



ТОП 17 причин, чому email маркетинг все ще працює

1. Просто починати

Ви не повинні бути програмістом чи мати унікальні технічні здібності, щоб почати свій email маркетинг. Компанії, які пропонують email сервіс, стараються з усіх сил, щоб зробити вашу роботу автоматизованою

Коли ви підписуєтеся на такий респектабельний сервіс провайдер, як GetResponse, ви маєте можливість створювати ефективні email кампанії на такому ж рівні, як відомі бренди. Оригінальні шаблони листів, цікавий контент – і початок email маркетинга готовий.


2. Збільшує трафік на сайт

Email маркетинг – чудовий спосіб запросити клієнтів відвідати ваш сайт і тим самим збільшити трафік. К тексті листа можуть бути активні посилання як на акції, спеціальні ціни, так і на нові статті блогу. Звертайте увагу читачів на цінну і релевантну інформацію.

Використовуйте в тексті кнопки заклику до дії (СТА). Вони можуть вести клієнтів на сторінку з контактами, підписну сторінку і т. д. Додайте також кнопки «Поділитися в соцмережах», щоб читачі могли просувати ваш контент в своїх соціальних каналах.



3. Сприяє впізнаванню бренду

Деякі найбільш популярні бренди світу сьогодні настільки добре відомі, що вони є синонімами індустрії, в якій вони працюють. Email маркетинг дає вам прямий доступ до поштових скриньок ваших клієнтів і допомагає розвивати ідентичність вашого бренду. 

Як тільки ви почнете створювати якісний контент, ви будете на голову вище від своїх конкурентів. Вони виберуть саме ваші продукти (послуги).

Вибираючи шаблони email листів, переконайтеся, що вони виглядають професійно. Використовуйте лого, корпоративні кольори, стиль спілкування вашого бренду бренда (Tone of Voice). Таким чином незабаром вас будуть впізнавати, не дивлячись на назву компанії.

Люди вивчають вас, коли ви даєте про себе знати. Email маркетинг допомагає привернути і утримати увагу ваших клієнтів. Після того, як підписники дали свою згоду, ви можете висилати їм email контент, який містить:

  • новини в вашій індустрії;
  • поради експертів;
  • новини компанії;
  • обновлення блогу і т. д.

Всі ці приклади повинні торкатися області вашого бізнесу, але не переадресовувати на ваш бізнес напряму. Подібні електронні листи допоможуть показати, що ви піклуєтеся про своїх клієнтів більше, ніж про рекламу свого імені. Таким чином впізнаваність бренду і ступінь довіри будуть рости природнім способом.

І тільки через деякий час ви можете відправляти листи, які просувають ваші продукти і послуги. Це схоже на вибудовування стосунків хлопця з дівчиною. Поступово.


4. Створює довіру

Люди частіше купляють у тих, кого вони знають і кому довіряють. Email маркетинг дає прекрасну можливість побудувати довірливі стосунки з вашою цільовою аудиторією завдяки корисному і інформативному контенту. Це справжнє мистецтво.

«Роками в більшій частині email розсилок я не мав проблем із залученням нових клієнтів потрібного типу. Люди будуть читати мої інформаційні бюлетені і зможуть сказати, чи підходжу я їм, перш ніж вони мені зателефонують».
- Том Ахерн, засновник Ahern Donor Communications


5. Легко інтегрується с іншими каналами комунікацій

Сучасні технології дозволяють маркетинговій стратегії працювати як єдиній системі. Об’єднавши розсилку електронних листів з вашими профілями в соцмережах, а також SMS чи push повідомлення, ви можете значно розширити свою аудиторію.



6. Збільшує продажі

Ще одна важлива перевага email маркетингу – ріст продажів. Коли підписник довіряє вашому бренду, покупка продукту (послуги) – це справа часу. Автоматизовані ланцюжки листів ведуть потенційних клієнтів їхнім шляхом до завершальної точки конверсії.

Електронний лист, як і кожне якісне маркетингове повідомлення несе в собі заклик до дії. Ви запрошуєте потенційного клієнта підписатися на розсилку, дізнатися новини вашого бренду, відвідати сайт, зробити покупку і т .д.

Згідно статистики, 2/3 клієнтів роблять покупки після отримання маркетингових листів. Email розсилки в 40 раз ефективніші в залученні клієнтів, ніж Facebook і Twitter разом взяті.


7. Скорочує цикл продажів

Грамотно складена і налаштована email кампанія бере на себе роль цілого відділу продажів. Електронні листи вирішують задачу поступово і ненав’язливо.

Особливо це важливо, якщо ваш продукт дорогий. В цьому випадку потенційним клієнтам потрібно більше часу на прийняття рішення про покупку. І email маркетинг бере на себе більшу частину навантаження.

А якщо розсилку ще й автоматизувати, ви звільняєте розуми своїх співробітників для рішення більш важливих питань.


8. Автоматизує процес

Ні SEO, ні PPC чи SMM не дають таких можливостей, як поштовий маркетинг. Мова йде про повністю автоматизовану комунікацію з підписником.

Email маркетинг дозволяє автоматизувати рутинні задачі, зберігаючи ваш час для більш важливих. Налаштуйте тригерні і трансакційні розсилки, які будуть «спілкуватися» з клієнтами без вашої участі. Це:

  • пісьмо-підтвердження реєстрації;
  • привітальні серії;
  • лист про залишену корзину;
  • підтвердження замовлення;
  • реактиваційні листи.

Така система розсилок, як GetResponse, дозволяє налаштувати сценарії взаємодії з клієнтом ще раз. Далі – вони будуть генерувати продажі автоматично.



9. Охоплює найбільш зацікавлену аудиторію

Це суттєвий момент. Якщо в вашій підписній базі зацікавлені люди, електронні листи не полетять в спам.

Створюйте email кампанії тільки для потрібних людей. Піклуйтеся про свій список розсилок. І ніколи не купляйте. Куплена підписна база тільки нашкодить вашому бізнесу.


10. Контакт с аудиторією в потрібний час

Зателефонувати великій кількості клієнтів навряд чи можливо. Та і не факт, що ви зможете вибрати вдалий час для розмови. Люди стомилися від переповненого інформацією цифрового простору.

Чому електронні листи – це виграшний варіант? Підписники можуть прочитати лист, який прийшов їм на пошту, в зручний час для них час. Email маркетинг дозволяє поважати особистий простір клієнтів.


11. Допомагає будувати стосунки з клієнтами

Якщо компанія розглядає розсилки тільки як інструмент заробітку грошей, її email маркетинг не буде успішним. Електронні листи – це, перш за все, спілкування.

Клієнти вітають хороші електронні листи. Якщо ваш email контент інформативний і цінний, ви не будете здаватися надоїдливими. Підписникам подобається бути в курсі останніх новин бренду, з яким вони (вже) знайомі і якому довіряють. 

Використовуйте персоналізацію. Персональне звернення допомагає клієнту відчувати себе особливим.


12. Дає зворотній зв’язок

Кожен бренд, який себе поважає, хоче знати, що клієнти думають про його продукт і сервіс. Ви повинні «моніторити» клієнтський досвід. Так ви зможете краще розуміти споживачів.

Email маркетинг допоможе вам мати зворотній зв'язок. Використовуйте опитування клієнтів, щоб дізнатися про їхній досвід з вашим продуктом чи послугою. Це також хороший спосіб зібрати індекс споживацької лояльності (NPS, Net Promoter Score). Запитайте їх, чи вони готові порекомендувати ваш продукт друзям, знайомим.



13. Покращує сервіс

Email розсилки допомагають надати клієнтам кращий сервіс. Швидка відповідь на питання робить клієнта задоволеними своїми інвестиціями в бренд.

Крім того, зворотній зв'язок дає вам їжу для роздумів. Ви краще розумієте, що працює, а що ні. Наступний крок – зробити зміни, якщо вони знадобляться. 


14. Економить бюджет

Ціни компаній, які пропонують email сервіс невисокі. Звичайно, все залежить від тих особливостей і функцій, які ви виберете. Деякі провайдери мають безкоштовні пакети.


15. Высокий уровень возвращения инвестиций

Гроші – це не самоціль, але вони важливі для бізнесу. Email кампанії приносять вищий ROI, ніж будь-який інший канал. Окупність швидка і висока.



Email маркетинг – це не найлегший, але найкращий спосіб мати контакт з клієнтами.


16. Користування з мобільних пристроїв

Створити і відправити еmail зручно з будь-якого гаджету. Комбінація мобільних пристроїв і еmail маркетингу дають безпрецедентну перевагу в швидкості користування.



17. Інструменти аналітики

Метрики еmail маркетингу показують, наскільки ефективна допомога вашого бізнесу клієнтам, що вам потрібно поліпшити, а що не використовувати взагалі.


Завершення

Email кампанії – це персональний спосіб досягнути вашу цільову аудиторію. Можливо, персоналізація – це найбільша причина успіху цього маркетингового інструменту.

Email маркетинг не тільки помер. Він процвітає, якщо зробити все правильно.

Високих вам конверсій!

___________________________________________

Адаптація тексту: Svitlana Bilanynets,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове