27.09.2020 99

Секрет успішного маркетингу: створюйте контент «під аудиторію»

Часто можна почути наступні нарікання: «Я витратив два роки на свій блог і email-розсилки, а результату немає»…

Секрет створення успішного контенту, який залучає потенційних покупців (цільову аудиторію), - це справді знати ЩО вони хочуть.

Якщо ви знаєте бажання споживачів, то звільняєте себе від зайвої роботи «всліпу», намагання вгадати, потрапити «пальцем в небо». Розуміння своєї цільової аудиторії – це основа.


Як же дізнатися, чого хоче клієнт?

1. Опитування та фокус групи

У вас є питання до покупців? Задайте їх. Два найкращі способи для цього – це опитування і фокус групи. 

Опитування – простіший спосіб. Виділіть час, щоб подумати, які правильні питання ви хочете задати. 

Фокус групи – трішки складніший варіант, але також може дати гарні результати. Потрібні 6-10 представників вашої цільової аудиторії, які в процесі дискусії розкажуть вам про свою мотивацію до покупки та вподобання.


2. Дані та аналітика

Ви можете також дізнатися, що хоче ваша цільова аудиторія, проаналізувавши її дії. Використовуючи такі інструменти, як Moz, Google Adsence чи Site Improve ( і подібні їм), ви копнете глибше і дізнаєтеся, як працює той чи інший вид вашого контенту.

Занотуйте собі, які типи, формати, стилі контенту мають більший ефект.


3. Контент конкурентів

Не обмежуйтеся тільки власним контентом. Продивіться також, які види контенту використовують ваші конкуренти. У вас та ж сама (чи подібна) цільова аудиторія. Використайте можливість зрозуміти, що працює у них.


4. Контент, створений клієнтами

Щоб справді дізнатися, чому надають перевагу ваші покупці, підписники, дозвольте їм створювати контент для вас. 

Наприклад, попросіть вашу аудиторію написати про свій досвід з вашим брендом. Це буде надзвичайно потужним соціальним доказом і інформацією, чого справді хочуть ваші клієнти.


5. Соціальні мережі

Соцмережі – чудове місце, щоб зрозуміти бажання цільової аудиторії. Подивіться, що ваші підписники поширюють, на що реагують. Ця інформація є мега корисною для розуміння, який контент створювати в майбутньому.

Неважливо, наскільки ви талановиті, який великий досвід маєте в сфері маркетингу. Ви достягнете більших результатів, якщо ПОЧУЄТЕ своїх клієнтів.

Джерело: anthonygaenzle.com

___________________________________________

Адаптація тексту: Світлана Доманчук-Біланинець,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове