2.10.2020 86

Як побудувати свій персональний бренд? 5 початкових кроків

Успішний брендинг – це не про продукт, а про емоції. Це про створення емоційного зв’язку між брендом і покупцем. 

Чи ви фрілансер, чи власник бізнесу, ваш персональний бренд говорить попереду вас.


З чого розпочати його створення? 5 простих кроків.

КРОК #1: Визначте, ХТО ви 

Перший крок до побудови персонального бренду – визначити, хто ви є. Ви будете являти світу справжнього себе, тому потрібно добре себе вивчити.

Запитайте себе:

  • Якими унікальними вміннями я володію?
  • Чим я захоплююся?
  • Який унікальний досвід показує, ким я є?
  • Яку пропозицію людству я можу сформулювати?

Відповіді на ці питання допоможуть визначити, що для вас має найбільше значення, і що ви можете запропонувати своїй аудиторії.


КРОК #2: Визначте, чого ви хочете досягти

Тепер час подумати, чого ви хочете досягти своїм персональним брендом.

Дайте відповіді на запитання: 

  • Чим я хочу бути відомим?
  • Якби я був експертом світового масштабу, то з якої теми?
  • Якби треба було б дати всього одну пораду, якою  вона була б?



КРОК #3: Сформулюйте свою унікальну ціннісну пропозицію

Ваша цінність – це не те, задля чого ви працюєте, а що ви можете робити найкраще. Створіть ціннісну пропозицію для тих, кому ви можете допомогти найбільш ефективно. 

Наприклад, «Я допомагаю коучам і консультантам створити сильний контент, який допомагає росту їхнього бізнесу в онлайн просторі».


КРОК #4: Створіть свій персональний образ

Тепер, коли ви знаєте свою цінність і захоплення, пора їх показати світу.

Зробіть собі професійне портфоліо і використайте його на LinkedIn, на сайті і т. д.

Збудуйте довіру з допомогою контенту. Використайте для цього переваги персонального блогу. 


КРОК #5: Визначте свою цільову аудиторію 

В бізнесі ми часто говоримо про цільову аудиторію і нішу ринку. Це допомагає звузити список потенційних покупців, яким ви можете допомогти з більшою ефективністю, і з якими вам буде найкраще працювати.

Ви не можете служити всім. Існує частина населення, яка резонує з вашим брендом і тим, що ви пропонуєте, найбільше. Це і є ваша цільова аудиторія. Це люди, яким ви можете принести справжню користь, ваші ідеальні клієнти.

***

Ваш персональний бренд – це ваш секретний соус, який ви використовуєте «за кулісами».  Це робить вас унікальними.

___________________________________________

Адаптація тексту: Світлана Доманчук-Біланинець,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове

Позначки: Брендінг