6.10.2020 91

5 кроків до написання переконливого заголовку


Чому маркетологи світу говорять про найкращі заголовки та заклики до дії частіше за все?

Заголовок, який привертає увагу, – це вхід в світ вашого потенційного покупця. Грамотно написані заголовки та заклики до дії мають більший вплив на конверсію, ніж собі уявляють бізнесмени. 

«Люди читають заголовок в п’ять разів частіше, ніж саму статтю. Коли ви пишете заголовок, ви витрачаєте 8 центів з вашого долара».
- Девід Огілві

Засновник одного з успішних сайтів під назвою Upworthy, Пітер Коучлі, якось сказав, що вдалий заголовок збільшує кількість кліків і репостів на 500%.

Ви можете написати шедевр, але, якщо заголовок поганий, на успіх мало шансів. Це може поставити під питання майбутнє вашої рекламної компанії, блогу в цілому.


Як зробити ваші заголовки більш привабливими для читачів?

1. Додайте в заголовок числа

Числа в заголовках приваблюють аудиторію. Особливо, якщо вони використовуються правильно. Результат одного з досліджень компанії Conductor показав, що заголовки з числами викликають на 15 % більше реакцій, ніж заголовки інших популярних форматів.



В пошуках відповідей на свої питання, читачі «збирають вершки», ковзаючи поглядом за результатами пошуку. Якщо ваш заголовок міститиме слова «статистика», «методи», «факти», «технології», ви зможете привернути увагу багатьох.

Чому заголовки з цифрами такі ефективні?

  • Заголовок з цифрами обіцяє читачам цінність і успішно виконує цю обіцянку. 
  • Вчені Стенфорда довели, що наш мозок звертає більше уваги на цифри, ніж на слова. 
  • Цифри одразу вибудовують інформацію в логічному порядку, створюють жорстку структуру. Це допомагає читачам, котрі поспішають, швидко прочитати текст по діагоналі чи просто ознайомитися з підзаголовками.

Порада: розміщуйте цифри на початку заголовку. Наприклад: «10 способів збільшити конверсію сайту» замість «Як збільшити конверсію сайту. 10 способів».


2. Використовуйте сильну мову

Введіть в заголовок слова, котрі справляють враження, викликають емоційну реакцію у відвідувачів сайту. Наприклад, слова «діамант», «ненависть» звучать для читачів «екстремально», неочікувано.

Таким чином заголовок буде вдало виділятися в списку схожих тем. Проте, не практикуйте цей прийом занадто часто, щоб ваші заголовки не втратили іскру.




3. Зробіть заголовок коротким

Бажання добре висвітлити тему в заголовку часто призводить до того, що він стає занадто довгим. Це не зовсім добре, бо пошукові системи мають лімітований простір для заголовків. Відвідувачі зможуть прочитати тільки частину.

Щоб цього уникнути дотримуйтеся кількості знаків – до 70. В такому випадку ваш заголовок буде видимий повністю для більшості пошукових алгоритмів.


4. Будьте максимально конкретними

Інтернет-мережа переповнена схожими один на одного заголовками. Щоб виділятися в цьому натовпі, потрібно бути максимально конкретними. Це і є шлях до успіху вашого блогу.

До прикладу, заголовок «Як я збільшив свій середній чек до $20 000».


Кроки до написання заголовку з високою конверсією

Крок №1: Напишіть чорнові варіанти

Одна з помилок багатьох копірайтерів – писати заголовок, який першим прийде до голови, за принципом «можливо, поталанить». 

Для початку зосередьтеся на «базових» заголовках, які видає на вашу тему пошукова система: «Х порад для…», «Як зробити…». Вони можуть допомогти вам в подальшій роботі.

Спробуйте створити кілька чорнових варіантів, щоб потім їх перефразувати. До такого способу вдаються маркетологи Upworthy, які мають 80 млн онлайн відвідувачів в місяць. Вони пишуть так багато варіантів заголовків, як ніхто інший. 



Для кожної публікації маркетологи Upworthy розробляють близько 25 різних заголовків, запускають A/B тестування і вибирають переможця. При цьому менша увага звертається на бідну граматику, довжину заголовків. Найголовніше для Upworthy – конверсія.

А що важливо для вас?


Крок №2: Проаналізуйте створені заголовки

Коли ви аналізуєте чорнові заготовки заголовків, будьте певні, що ви не забули головні ціннісні акценти статті. Тримайте в голові основну тему і починайте підбирати найкращий варіант заголовка.


Крок №3: «Пограйтеся» з обраним заголовком

Зробіть заголовок настільки привабливим, щоб його запам’ятали. 

Це час, коли ви можете використати граматичні «трюки», щоб презентувати статтю в привабливому світлі. Сприймайте цей процес, як «причепурювання» заголовку, щоб читачі звернули на нього увагу в першу чергу. 




Крок №4: Переконайтеся, що заголовок розповідає про допомогу

Сфокусуйтеся на створенні заголовку, який не просто інформує, про що стаття, а говорить про практичну допомогу читачу

Це важливий момент, бо ви не пишете текст для новин чи огляд подій. Ваш блог містить поради та рішення проблем відвідувачів. І заголовки повинні бути складені відповідно.

Чудові заголовки можна написати за формулою: «прикметник + ключове слово + обґрунтування + обіцянка». Наприклад, «Дієві поради для росту прибутку будь-якого бізнесу».


Крок №5: Зробіть заголовок дружнім до SEO

SEO все ще відіграє важливу роль. Коли ви складаєте заголовок, ви повинні досягнути балансу між тим, щоб він звернув на себе увагу читачів і був привабливим для пошукових сервісів. Він не мусить бути технічним, а, навпаки, органічно вплітатися в зміст вашого веб-сайту.

На практиці гарно працює такий спосіб: додавайте ключові слова в заголовок, коли вже закінчили працювати над статтею.


На завершення

Використовуйте ці поради і пам’ятайте, що найкращі заголовки – це не приманки і просто модні слова. 

Левова частина створення успішного заголовку для статті чи публікації – це використання мови вашої аудиторії. Будьте уважними до їхніх потреб, - і вони віддячать вам ростом вашого прибутку.

Високих вам конверсій!

Джерело: anthonygaenzle.com

___________________________________________

Адаптація тексту: Світлана Доманчук-Біланинець,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове