6.10.2020 60

Як написати текст, який продає? Все просто!

«Простота – це найвища витонченість»
- Леонардо да Вінчі

Стів Джобс погодився би з цим висловом. 

Чому? Простота продає.

Якщо ви хочете привернути увагу аудиторії, надихнути її зробити покупку, найголовніше питання, яке ви повинні собі задати: «Як зробити це простішим?».


6 порад до написання ПРОСТОГО тексту, який продає

1. Майте тільки одну ціль (справді, тільки одну)

Основна відмінність між простим текстом і складним – це слово «один (одна)». 

Всі хочуть, щоб їхні тексти продавали. Але поки ви не зробите їх короткими, конкретними і спрямованими на одну ціль, вони не будуть перетворювати читачів у клієнтів.

Говорячи термінами маркетингу, відвідувач повинен натиснути на єдину кнопку на сторінці сайту – «заклик до дії». Їх не може бути кілька. Одна ціль для однієї сторінки. 


2. Пишіть тільки для однієї аудиторії

Знову повертаємося до слова «одна».

Ви не можете продавати всім. Класифікуйте свою цільову аудиторію, розподіліть на сегменти. Сфокусуйтеся і звузьте.

Тепер ви маєте одну ціль. І ваша аудиторія також конкретна.

Наприклад: 

  • Ви не консультуєте «власників бізнесу». Ви тренуєте «СТО і ІТ менеджерів, які перевантажені своїми лідерськими обов’язками».
  • Ви не хочете стати «копірайтером». Ви хочете «писати комерційні тексти для медичних працівників, які вирішили практикувати консультації онлайн».



3. Пишіть розмовною мовою

Одна з комунікаційних помилок при написанні текстів – ми не розмовляємо з читачами. В цьому випадку не дотримується принцип простоти.

Коли ми розмовляємо, це ніби потік. Ми використовуємо іменники і дієслова в прямому значенні. Наші речення інформативні, короткі.


4. Уникайте жаргону і професійних слів

«Якщо ви не можете пояснити це 6-літній дитині, то не зрозумієте це самі».
- Альберт Енштейн

Використовуйте мову вашої аудиторії. Уникайте внутрішнього жаргону. Натомість вживайте слова, які розуміє ваша аудиторія.

Контент вашого веб-сайту повинен бути швидше розмовним, ніж формальним. Пишіть так, ніби ведете бесіду з потенційним клієнтом один на один.


Фото: by fauxels from Pexels


5. Видаліть половину прикметників і (майже) всі прислівники

Хтось з відомих сказав: «Більшість прикметників і прислівників не додають інформації. Вони просто займають місце і роблять повідомлення скучним».


6. Скорочуйте

Для тих, хто пише, важко видаляти частини тексту, які були написані «так натхненно».

Але якщо ваші речення занадто довгі, ви ризикуєте втратити увагу аудиторії. Вони можуть забути, як розпочалося речення або контекст абзацу. Короткі речення простіше читати і легше зрозуміти.

Щоб перевірити себе, прочитайте написане вголос. Не вистачає повітря до кінця речення? Скоротіть його.

Щодо абзаців, то краще щоб вони складалися з 2-3 речень. Якщо ваші абзаци довжиною від 6-8 речень, це зробить вашу сторінку важкою для сприйняття.

Завжди використовуйте:

  • Слово замість фрази
  • Фразу замість речення
  • Речення замість параграфу
  • Параграф замість сторінки


Не ускладнюйте!

Простота і ясність ведуть до визнання, вподобання і довіри. А все це - прямий шлях до більших продажів.

copyblogger.com

___________________________________________

Адаптація тексту: Світлана Доманчук-Біланинець,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове