12.02.2021 76

7 способів збільшити продажі інтернет-магазину


Хороша робота! Ви переконали потенційного клієнта зайти на сторінку вашого онлайн магазину! Але проблема в тому, що рівень конверсії так і не росте… Продажів немає! Є тільки великий об’єм трафіку на сайт. Це стається, якщо не користуватися передовим досвідом.


Які кроки необхідно зробити?

1. Створіть SEO-тексти 

Ваша продуктова сторінка може бути з найкращим дизайном у світі, але, якщо її не видно в пошуковій видачі, ви не зможете отримувати з неї продажі. Одна з найбільш ранніх SEO практик – залучення потенційних клієнтів з допомогою пошукових систем.

Зазвичай цей спосіб є найефективнішим, тому що люди активно шукають ваш продукт. Це не випадкові відвідувачі, які заходять на сайт заради цікавості й потім просто йдуть. Вони справді мають намір придбати продукт, в залежності від того, які слова вони ввели в рядок пошуку.

Ви можете провести деяке детективне SEO дослідження, щоб визначити ключові слова, які використовує ваш ідеальний клієнт. Наприклад, «USB адаптер для MacBooks».

Введіть базові терміни в Google і покопайтеся у варіантах, які він видає:


Фото: manychat.com


Виберіть будь-які ключові слова, про які ви, можливо, і не думали раніше, але які підходять до вашого продукту краще, ніж базові терміни. (Ви можете також використовувати такі інструменти, як Ahrefs чи Ubersuggest і вибрати слова з найбільшим рейтингом пошукової видачі).


Щоб ключові слова мали ефект, введіть їх в мета-теги. Для цього використовуйте дворівневий підхід:

Заголовок: фрагмент тексту, який характеризує ваш eCommerce продукт.

Мета-опис: текст більшої довжини (близько 160 слів), який переконає відвідувачів зайти на вашу сторінку.

Відредагуйте ці теги в вашій CMS-системі. Такі інструменти, як Yoast and Rank Math допоможуть зробити це сторінка за сторінкою.

Ось як буде виглядати результат в системі Google:


Фото: manychat.com

 

Ці два види мета-тегів допомагають підняти рейтинг ключових слів для продукту, тому що вони говорять Google, що ваш URL задовольняє пошуковий запит.

Крім того, ви одним вистрілом переконуєте людей перейти на вашу сторінку, тому що вона містить ті ж фрази, які й вони вводять в пошук. Це покращує ваш рейтинг органічного пошуку повідомляє Google, що ваш сайт релевантний, і його потрібно підняти вверх.


2. Публікуйте великі та чіткі 360-зображення

Займаючись онлайн продажами, потрібно брати до уваги деякі закономірності та правила публікації зображень.

Щоб втримати потенційного покупця й не дати йому піти до конкурента, зробіть візуальні елементи сайту більш якісними. Прислухайтеся до найкращих прикладів і порад. Зробіть ваші фото:

  • чіткими;
  • великими;
  • на білому фоні.

Це допоможе вашому потенційному клієнту побачити продукт, як він є в реальному світі. В свою чергу це вплине на кількість повернень товару. 22% повернень відбувається по причині невідповідності зображення на сайті продукту в реальності.

Ось чудовий приклад візуалізації від Asos:


Фото: manychat.com


Незалежно від того, який у вас продукт, є багато способів додати цінності вашому досвіду продажів і допомогти клієнтам прийняти рішення про покупку. Використайте невелике відео. Особливо в наші дні високої конкуренції це допоможе вам виділитися в натовпі.


3. Напишіть переконливий опис продукту

У вас вже є відмінні фото і кілька відео на сторінці продукту. Чудово! Але 76% покупців хочуть бачити специфікацію продукту, тому що фото не дає інформації про всі складні деталі. 

Кожна сторінка повинна містити інформацію про вартість і термін доставки. Використання подібної інформації робить ваші стосунки з клієнтом прозорими. Підвищується рівень довіри. Цей підхід допомагає вам робити пропозицію безкоштовної доставки, яка значно підвищує рівень доходу.

Крім того, вашим клієнтам буде цікава наступна інформація:

  • розмір, вага і висота продукту;
  • як використовувати продукт одразу після покупки;
  • додаткове обладнання, яке може знадобитися (наприклад, батарейки).


Але пам’ятайте: звучіть як людина! Ніхто не хоче купляти у робота.

Найлегший шлях – писати так, як розмовляє ваша цільова аудиторія. Використовуйте мову попередніх відгуків клієнтів про ваш продукт. Які слова, речення чи гру слів вони використовують? Скопіюйте їх і додайте в опис продукту. 

Ось яким чином описали свій продукт Method Home. Відмітьте для себе, як ей бренд докладає свідомих зусиль, щоб написати так, як їх розуміють клієнти.


Фото: manychat.com

 

Виснажливі описи продукту не конвертують. Якщо ви хочете, щоб сторінка продукту принесла прибуток, переконайтеся, що вона містить одну центральну вигоду, цінність, яка виділяє ваш продукт. Перевірте, чи ця вигода звучить мовою вашого ідеального клієнта.

Чи згадується в тексті про можливості продукту? Присутня SEO-оптимізація? Чи істотно відрізняється опис продукту від аналогічних у конкурентів? Потрібно враховувати й ці моменти. Ви повинні зробити крок назад і перевірити, чи говорить ваша сторінка продукту про те, чому ваш продукт важливий, а не про те, що він робить.


4. Зробіть навігацію сайту легкою

Ціль будь-якого сайту eCommerce – продажі.

Але щоб переконати людей затриматися й знайти продукт саме у вас, ви повинні зробити навігацію свого сайту настільки простою і легкою, наскільки це можливо. Якщо пропустите цей момент, ви втратите 27% клієнтів. Нікому не подобається витрачати час і шукати, куди клацнути.

Навігаційний ланцюжок зазвичай виглядає так:

Домашня сторінка > Категорія > Підкатегорія > Продукт

Використовуючи таку ієрархію, відвідувачі сайту можуть повертатися в ту частину меню, яка їх найбільше цікавить.

Ось як це виглядає у Wayfair:


Фото: manychat.com

 

Сторінка продукту може бути перше, що побачать потенційні клієнти на сайті вашого інтернет-магазину. Їм може сподобатися цей продукт, але, можливо, вони захочуть подивитися те, що для них підійде найбільше. Зручний навігаційний ланцюжок полегшить цей процес.


5. Вкажіть деталі оплати

Кількість альтернативних способів онлайн оплати росте. І це не дивно в наш час буму eCommerce. За невеликий проміжок часу Apple Pay, PayPal, і Visa Checkout стали нормою для мільйонів покупців. Але ви можете відштовхнути їх, якщо не вкажете спосіб оплати на вашому сайті.

Працюючи над цією частиною продуктової сторінки, подумайте, які цінові моделі ви можете запропонувати.


6. Тестуйте заклик до дії

Заклик до дії (Call to Action) – це проста кнопка, яка говорить аудиторії, що робити далі. На сторінці продукту це зазвичай «Купити». Але можливі й інші варіанти. Наприклад:

  • «Додати до списку побажань»
  • «Поставити питання»
  • «Повідомити про наявність товару на складі»

Ви помітили, що ваш заклик до дії звучить скучно? Слова «Купити зараз» не переконують, якщо ви не прийняли рішення про покупку. Те ж саме стосується «Додати до списку побажань» і «Підписатися на новини».

Виділіть час і перевірте, наскільки переконливий ваш заклик до дії. Пам’ятайте: ви хочете, щоб хтось зробив те, про що ви просите. Як його до цього підштовхнути? Простий фокус – додати у речення те, за що клієнт збирається платити.


 

Фото: manychat.com


Проекспериментуйте з розміром, кольором і розміщенням вашої кнопки заклику до дії. На жаль, «чарівної таблетки» немає. Ефективність заклику до дії буде залежати від особливостей цільової аудиторії, її інтересів і звичок.

Ви можете знайти свій ідеальний заклик до дії, використовуючи А/В тестування. Практикуйте одну (перевірену) кнопку заклику до дії на одній сторінці.


7. Використайте соціальний доказ

Перед тим, як прийняти рішення про покупку, середньостатистичний клієнт читає 10 відгуків. Додайте відгуки покупців на сторінку продукту, щоб не відволікати читача зайвими переходами по сайту.

Будуть корисними наступні елементи:

  • 5-тизірковий рейтинг;
  • Нагороди, які ви заслужили;
  • Число людей, які купили цей товар;
  • Освітлення в ЗМІ (наприклад, «опублікований в Forbes»).

Ось як використовує соціальний доказ Basecamp:




Соціальний доказ – хороший спосіб зменшити хвилювання клієнтів і збільшити конверсію вашого продукту. 


Завершення

Створення сайту електронної торгівлі – це шлях спроб і помилок. Для початку виберіть найкращу eCommerce платформу. Наприклад, Shopify або WooCommerce. Переконайтеся, що ваш сайт містить 7 пунктів, про які ми згадували вище.

SEO-оптимізація допоможе людям знайти ваш сайт. Високоякісні зображення покажуть їм, що ви пропонуєте. Опис товару, умови оплати й соціальний доказ наблизять їх до покупки.

Перевірте сторінки, які ви створили раніше. Чи всі вони відповідають цим вимогам? Якщо ні, поверніться й відредагуйте їх. Це обов’язково вплине на ваші продажі.

Високих вам конверсій!


Автор: Elise Dopson

Джерело: manychat.com

___________________________________________

Адаптація тексту: Svitlana Bilanynets,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове