Всі компанії мають одне бажання: підвищити дохід і добитися росту за рахунок менших витрат. Автоматизація маркетингу допомагає вирішити цю проблему. Вона дає можливість бізнесу впорядкувати, автоматизувати і виміряти маркетингові процеси.
«Завдання маркетингу в тому, щоб звести до мінімуму зусилля по продажах. В ідеалі, маркетинг повинен створювати готового до покупки споживача».
– Пітер Друкер, бізнес-геній XX століття
Автоматизація маркетингу – це категорія програмного забезпечення, яка дозволяє автоматизувати рутинні задачі і ефективно просуватися на кількох каналах одночасно. Це набір інструментів, створених для оптимізації і спрощення найбільш затратних по часу функцій сучасного маркетингу.
Іншими словами, автоматизація маркетингу (Marketing Automation) – це:
Якісні інструменти автоматизації допомагають ідентифікувати вашу аудиторію, створити правильний контент і автоматичні тригерні дії на основі поведінки клієнта. Варто лише одного разу «викотити» кампанію, – і ви можете спокійно займатися іншими задачами. А потім тільки проаналізувати результати і відрегулювати маркетинговий план.
«В майбутньому побудуть машину часу, але ні в кого не буде часу нею користуватися».
– Джордж Карлін, американський стендап-комік, актор
Майбутнє вже прийшло…
Лідери ринку в передових країнах вже давно використовують системи автоматизації маркетингу. В пострадянському просторі про них дізналися відносно недавно і починають потихеньку застосовувати.
Хоча автоматизація маркетингу – справа непроста, для малого і середнього бізнесу вона також доступна. Ті, хто усвідомив її можливості, сміливо інвестують ресурси, тому що автоматизація приносить прибуток.
Автоматизація маркетингу збільшує:
Сервіси автоматизації ефективні як для В2С сектору, так і для В2В. В2В компанії в виграші більше всіх, оскільки персоналізовані повідомлення дають можливість виходити на більш крупних клієнтів.
Як це працює?
Програми автоматизації маркетингу аналізують дії ваших клієнтів і роблять персональні пропозиції на основі отриманих даних. Система автоматично починає відправляти повідомлення в месенджері. Кожному клієнту індивідуально, згідно його уподобанням.
Таким чином сегментація дозволяє створювати унікальні персоналізовані кампанії, які складаються з одного чи кілька процесів. Вони запускаються самостійно при виконанні покупцем тієї чи іншої дії. За рахунок цього значно зростає конверсія.
Автоматизація маркетингу дозволяє втілення сучасних маркетингових практик в таких сферах, як:
Автоматизація маркетингу – один із стовпів сучасного digital-маркетингу. Практично на кожному каналі можна щось автоматизувати і обійти людський фактор.
Janssen Cosmetics, інтернет-магазин професійної косметики, автоматизував на платформі GetResponse всього один процес – привітання нових підписників.
GetResponse – міжнародна платформа інтернет і email маркетингу з потужним функціоналом автоматизації (Marketing Automation).
В результаті email-ланцюжки з 5 листів принесли конверсію 6,48%. Результат за рік: +2% до товарообороту, що склало 15% внеску в річний ріст бізнесу.
Janssen Cosmetics доповнили відмінний email-сервіс цінним контентом. Email-розсилки містили рекомендації і поради, спрямовані на біло клієнта, адекватну і ненав’язливу пропозицію товару, тестери, подарунки і промокоди на знижку.
Важливо не плутати автоматизацію маркетингу з простою автоматизацією окремих бізнес-процесів – автоматичною розсилкою листів і веденням угод в CRM-системі.
Хоча автоматизація маркетингу і вирішує багато задач без особливої участі людини, не варто сприймати її як «чарівну таблетку». Це не панацея, а швидше добре продуманий набір маркетингових технологій, який злагоджено працює під вашим керівництвом.
Спробуйте безкоштовно, як інструменти GetResponse інтернет-маркетингу для підприємців спрощують просування бізнесу. Перейдіть на сторінку сервісу тут.
Слідкуйте за появою нових інструментів в цій області, так як час не стоїть на місці. Вивчайте можливості автоматизації маркетингу, знаходьте нові точки росту і приховані резерви підвищення рентабельності.
Високих вам конверсій!
___________________________________________
Адаптація тексту: Svitlana Bilanynets,
засновник "SB Marketing", копірайтер
*При копіюванні посилання на джерело обов'язкове