19.11.2020 133

Чому вашому бренду потрібен Tone of Voice


Інтернет-простір перенасичений. Ми спостерігаємо велику кількість компаній, які схожі між собою і не складають особливого інтересу для покупця.

Брендинг – це більше, ніж лого і назва. Це комбінація візуальних елементів і методів комунікації, які створюють вашу ідентичність.

«Мистецтво маркетингу – це мистецтво побудови бренду. Якщо компанія не стала брендом, вона – сировина. Тоді мова йде тільки про ціну. І виробник низьких цін – єдиний переможець».
- Філіп Котлер, професор школи менеджменту

Бренд – це те, що твориться роками. І дуже важливо вчасно визначити фундамент, на якому цеглинка за цеглинкою ви зведете гарну будівлю. Tone of Voice – частина цього фундаменту.

86% клієнтів стверджують, що автентичність, яскрава індивідуальність бренду – це найважливіший фактор в прийнятті рішення про покупку. Погодьтеся, що довіра і лояльність споживачів – це вагома причина для того, щоб виділити час для розвитку елементів брендингу.


 

Що таке Tone of Voice?

«Голос бренду» (Tone of Voice) – відображення вашого бренду, помічник в спілкуванні з клієнтами.

Tone of Voice – це як ваш бренд проявляється за допомогою слів. Це скоріше не ЩО ви говорите, а ЯК ви це говорите, і яке враження ви складаєте на отримувача повідомлення. Мова йде про те, як ви використовуєте мову, щоб сформувати особливу і впізнавану присутність бренду.

Наприклад, в публікаціях для соцмереж ви спілкуєтеся тепло, сердечно, іноді з гумором. В інформації про продукт – використовуєте ясну, легку для сприйняття мову. В текстах email-розсилок ви терплячі, співчутливі і люб’язні.

Це схоже  на те, як ви по-різному спілкуєтеся з батьками, друзями, начальником. Одна і та ж особистість (voice), але тон бесіди (tone) відрізняється кардинально.

І тут головне – «не переборщити». До прикладу, якщо ви занадто дружелюбні і жартівливі в рекламних текстах, це може відлякувати покупця. Люди ставляться до покупок досить серйозно і прискіпливо. 

Важливо! Зробіть образ вашого бренду цілісним, зрілим. Ви повинні бути послідовними в використанні Tone of Voice на всіх своїх майданчиках і в точках дотику з цільовою аудиторією – сайт, соціальні мережі, email-розсилка, опис продукту (послуги).


Netflix – один з самих успішних прикладів у використанні Tone of Voice. Їхні маркетологи знають, як виділити бренд, використовуючи ненав’язливий, дотепний контент. Компанія позиціонує себе дуже близько до аудиторії. Планомірне використання GIF, мемів, картинок тільки стверджує вибраний Netflix стиль спілкування з користувачами.




Ваш Tone of Voice – це «післясмак», який залишають ваші слова. Це те, як люди себе почувають після дотику з вашим брендом.


Чи потрібен Tone of Voice малому бізнесу?

Певно, що ТАК! Особливо, якщо ви хочете виростити лояльних клієнтів, які будуть купляти у вас місяцями, роками. Розкажемо, чому.

1. Довіра «закриває продажі». Послідовний «голос бренду» дає клієнтам впевненість, що вони вас знають. И коли відвідувач сайту натискає кнопку СТА з коротким словом «Купити», він спокійний за свої кошти.

2. Вибір слів в складній ситуації. Якщо комунікація з клієнтом зайшла в глухий кут, і ви відчуваєте складнощі, зверніться до основ вашого «голосу бренду». Запитайте себе: «Що мій бізнес говорить в такій ситуації?».

3. Широкі можливості для створення контенту. Підтверджений і протестований вами Tone of Voice – чудовий путівник для копірайтера. Це як брендбук (Brand Book) для дизайнера. J Є можливість звіритися, притримуватися єдиного стилю і настрою.

4. Вас будуть впізнавати. «Голос бренду» передає суть і цінність вашого бренду. Він допомагає потенційним клієнтам відрізнити його в хорі великої кількості голосів в вашій ніші. Tone of Voice дасть вам можливість виділитися з натовпу. А знання того, як поліпшити звучання голосу бренду, посилить ваші позиції серед конкурентів.

5. Лояльність клієнтів. Цільова аудиторія з часом звикає до певного тону спілкування. Це зближує. Вас будуть впізнавати по почерку, навіть не побачивши назви бренду.


 

Tone of Voice – це стиль, який використовується для спілкування з аудиторією, включаючи вибір слів, індивідуальність бренду і емоційний тон.

Навіть якщо ви про це не знаєте, ваша компанія має свій власний «голос бренду». Тому що ваша компанія – це відображення вас самих, ваших цінностей, манери говорити. І це цілком природньо.


На завершення

Отже, «голос бренду» відображає відмінні риси комунікації бізнеса з цільовою аудиторією. Бренд повинен мати свою індивідуальність. І Tone of Voice – її частина. Щоб визначити ідеальний «голос бренду», дізнайтеся все про тих, до кого ви звертаєтеся. Вивчіть свого споживача.

Ваша ціль – відпрацювати унікальний «голос бренду», щоб якісно відрізнятися від конкурентів. Бажаю знайти Tone of Voice, який зробить ваш бренд унікальним і успішним.

Високих вам конверсій!

___________________________________________

Автор: Svitlana Bilanynets,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове