Як зробити так, щоб найбільш відвідувана сторінка сайту (портфоліо, блогу) була складена найкращим чином і працювала ефективно?
Відвідуючи сторінку «Про нас» (чи «Про компанію»), потенційні клієнти, партнери вирішують, чи ви підходите для них, чи ні. Це найкраще місце для знайомства і конвертації.
Спершу може здатися, що написати переконливий текст просто. Але контент для сторінки «Про нас» - це велика відповідальність. Ми з вами знаємо багато прикладів подібних текстів, які скоріше псують репутацію компанії, ніж укріплюють її.
Ми підкажемо 10 перевірених способів.
Добре вивчіть, до кого ви звертаєтесь. Розуміння потреб споживача – це ваша супер-сила.
Нехай ваше вступне слово, перша фраза будуть присвячені болям та проблемам вашої аудиторії. Це їм підтвердить, що, зайшовши на ваш сайт, вони потрапили саме туди, куди треба.
Розмовляйте зі своїм потенційним покупцем, як з другом. Доведіть, що з вашим продуктом він досягне своєї цілі.
Захопившись описом своєї компанії, не забувайте, що читач з нетерпінням чекає, де почнеться та частина, яка стосується саме його. Вже так влаштована людська природа, що ми думаємо насамперед про себе.
Згадайте, для кого і для чого ви створюєте сторінку «Про нас». Як ви хочете, щоб почувався відвідувач, коли буде її читати?
Не ускладнюйте! Прикладіть всі зусилля, щоб контент сайту був доступним та дружнім. Чим простіше ви будете, тим краще.
Пишіть, як говорите. Не відлякуйте потенційних клієнтів професійними термінами. Найголовніше – це викликати довіру у читачів і виділитися серед конкурентів.
Вам не потрібно розповідати про все. Не пишіть зайвого! Викиньте все сміття! Виберіть тільки найважливіші події з життя компанії. Для онлайн-простору вживайте на 50 % слів менше, ніж би ви написали для друку. Ви будете здивовані, але це забере більше зусиль.
Зробіть речення та фрази короткими. В протилежному випадку ви ризикуєте втратити увагу аудиторії. А, значить, і прибуток.
Замість того, щоб довго описувати, які ви хороші, краще підтвердіть це фактами. Це може бути кількість ваших вдало завершених проектів, отриманих нагород і т. д.
Одні тільки факти не переконують. Розкажіть, як все почалося, чому ви почали займатися тим, чим займаєтеся. Зробіть вебсайт вікном у ваш бізнес, а не стіною.
Розкажіть про свої цінності. Використайте сторітелінг, щоб повідомити, хто ви, і у що ви вірите. Це позитивно налаштує читача.
___________________________________________
Автор: Svitlana Bilanynets,
засновник "SB Marketing", копірайтер
*При копіюванні посилання на джерело обов'язкове