16.12.2020 90

Як автоматизація маркетингу економить час, гроші і зусилля вашої компанії?


Кожен клієнт має значення. Але коли ви ведете бізнес, у вас може не вистачати часу на створення одноразової компанії щоразу, коли вам потрібно поговорити зі своїми клієнтами. Що ви можете зробити в такій ситуації?

Якщо компанія прагне до росту продажів, економії часу і збільшення ефективності, вона повинна звернути увагу на можливості автоматизації маркетингу. Автоматизація забирає рутинні завдання з рук людини і перекладає відповідальність на комп’ютери. 

Навіть якщо у вас мільйон клієнтів, завдяки інструментам автоматизації маркетингу, кожен з них отримує персоналізовану увагу. Турботливі повідомлення звучать так, ніби ви спілкуєтеся з другом.

 

Автоматизація створює резерв часу для фокусу на діях, які збільшують успіх бізнесу. Іншими словами, програми автоматизації маркетингу допомагають зберегти ваші час, гроші і енергію.



Економія часу

Автоматизація маркетингу економить час, покращує взаємодію. Тепер менше часу йде на рутинні задачі, більше уваги приділяється роботі з трафіком, лідами, клієнтами.

Таким чином маркетологи можуть сфокусуватися на більш важливих задачах, створенні креативних і переконливих кампаній.

Наприклад, вам необхідно відправити тисячі електронних листів і зібрати дані про ваших клієнтів з соцмереж в окрему базу. Це, на хвилиночку, тиждень ручної праці. З автоматизацією маркетингу ви витратите один тиждень на налаштування і виконання цих задач у потрібний для вас час.

Автоматизація маркетингу – це серце технологічного процесу в сфері розвитку бізнесу. Сьогодні те, що займало дні наполегливої праці, займає години, а те, на що були потрібні години, вирішується за лічені секунди.


Економія грошей

Економія часу на задачі, які повторюються береже ваш бюджет на ініціативи, які дають більший результат: охоплення аудиторії, повернення інвестицій.

Ефективність автоматизованих маркетингових кампаній вимірюється в цифрах. Вони збільшують продуктивність продажів на 14.5% і знижують витрати на 12.2%.



Економія енергії

Автоматизовані рішення використовуються сьогодні все частіше. 86% професійних маркетологів заявили, що автоматизація робить їхню роботу більш продуктивною і ефективною.

Ваші співробітники вже не будуть витрачати сили на задачі, які можуть бути автоматизовані. Щоденний ручний постинг в соціальні мережі ( і не тільки) візьме на себе програмне забезпечення. А люди займуться більш вагомими, стратегічними питаннями. 

Важливо, що при цьому мінімізується негативний вплив людського фактору. В роботі з великими об’ємами даних навіть одна маленька помилка може зіпсувати всі результати багатоденної роботи. А звідси і витрати часу, грошей і сил.



Який сервіс автоматизації вибрати?

Спробуйте GetResponse.

GetResponse – це маркетингова платформа «все в одному». Тут ви знайдете шаблони landing pages, інструменти email маркетингу, вебінарів і воронки конверсії, CRM та інші сучасні інструменти. Вона допоможе вашим маркетологам масштабувати наступні задачі:

  • автоматично відправляти тригерні електронні листи, які базуються на діях клієнта, замість відправки кількох листів вручну;
  • сегментувати аудиторію і вибирати для неї найефективніший канал комунікації;
  • швидше аналізувати рекламні кампанії і т. д.

GetResponse – одна з перших маркетингових програм на ринку на сьогоднішній день. 



Платформа автоматизації GetResponse полегшить задачі вашої команди. Ваші співробітники будуть публікувати пости в соціальних мережах, вибудовувати email кампанії для підвищення готовності клієнтів до покупки, створювати цільові сторінки в одній програмі.


Завершення

Від email маркетингу до реклами, від ретаргетингу до внутрішніх задач – автоматизація маркетингу допоможе зекономити ваші час, бюджет і зусилля. І що найбільш важливо – зробить життя ваших клієнтів легшим і щасливим.

Спробуйте GetRespons безкоштовно.

Автоматизуйте маркетинг для успішного росту вашого бізнесу!

___________________________________________

Адаптація тексту: Svitlana Bilanynets,

засновник "SB Marketing", копірайтер

*При копіюванні  посилання на джерело обов'язкове